Pracovní příležitosti

 

Národní památkový ústav, územní památková správa v Ústí nad Labem, hledá kandidáta/tku na pozici:

PRŮVODCE / PRŮVODKYNĚ - STÁTNÍ HRAD KŘIVOKLÁT

Pracovní náplň:

  • provázení skupin návštěvníků včetně školních skupin
  • organizování návštěvnického provozu
  • podávání informací návštěvníkům
  • prodej vstupenek a širšího sortimentu zboží
  • spolupráce při organizování, pořádání a zajišťování kulturních akcí, úklidu a údržbě

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s výučním listem nebo maturitou
  • výborná znalost českého jazyka nejlépe rodilý mluvčí, plynulý mluvený projev
  • zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, ochotu učit se
  • komunikační dovednosti a příjemné vystupování
  • základní znalost práce na PC
  • časová flexibilita – práce i o víkendech a svátcích
  • trestní bezúhonnost

Výhodou:

  • základní znalost anglického nebo německého jazyka
  • praxe na obdobné pozici či zkušenosti s návštěvnickým provozem
  • pozitivní vztah k historii

Nabízíme:

  • práci v atraktivním prostředí kulturní památky
  • stabilitu státní příspěvkové organizace
  • platové zařazení dle NV č. 466/2024 Sb., 5. platová třída, stupeň dle délky praxe
  • rozsah úvazku 40 hodin týdně
  • pět týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, příspěvek na stravování
  • volné vstupy na hrady a zámky ve správě NPÚ i pro rodinné příslušníky
  • pracovní poměr na dobu určitou

Nástup: od 1. dubna 2025

Místo výkonu práce: Státní hrad Křivoklát

Motivační dopis se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 16. února 2025 na e-mail: krivoklat@npu.cz.

Uchazeči budou následně pozváni k osobnímu pohovoru.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů nebo toto vypsané výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.

Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání jsou uvedeny na www.npu.cz v části: ochrana osobních údajů. 


 

Národní památkový ústav, územní památková správa v Ústí nad Labem, hledá kandidáta/tku na pozici:

POKLADNÍK / POKLADNÍ + PRŮVODCE / PRŮVODKYNĚ PRO STÁTNÍ HRAD KŘIVOKLÁT

Pracovní náplň:

·zajišťování veškerých pokladních služeb (Colosseum), včetně příjmu plateb platebními kartami, prodej vstupenek a širšího sortimentu zboží

·organizace návštěvnického provozu, aktivní komunikace s návštěvníky

·spolupráce při úklidu a údržbě

·spolupráce a pomoc při přípravách speciální výzdoby zámeckých interiérů

·aktivní podíl na zajištění a organizaci návštěvnického provozu a kulturních akcí

 

Požadujeme:

·středoškolské vzdělání s výučním listem nebo maturitou

·výborná znalost českého jazyka, nejlépe rodilý mluvčí, základní komunikační znalost anglického nebo německého jazyka

·zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, ochotu učit se, komunikační dovednosti a příjemné vystupování

·základní znalost práce na PC (Word, Excel apod.)

·časová flexibilita s ohledem na nepravidelně rozvrženou pracovní dobu – především práce o víkendech a svátcích

·trestní bezúhonnost

 

Výhodou:

·praxe na obdobné pozici či zkušenosti s návštěvnickým provozem

·pozitivní vztah k historii

Nabízíme:

·rozsah úvazku 40 hodin týdně

·řádné zaškolení, teoretickou a praktickou podporu nejen po nástupu

·práci v atraktivním prostředí kulturní památky

·stabilitu státní příspěvkové organizace

·platové zařazení dle NV č. 466/2024 Sb., 6. platová třída, stupeň dle délky praxe

·pět týdnů dovolené, příspěvek na stravování

·volné vstupy na hrady a zámky ve správě NPÚ i pro rodinné příslušníky

·pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou

 

Nástup: od 1. dubna 2025

 

Místo výkonu práce: Státní hrad Křivoklát

 

Motivační dopis se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 16. února 2025 na e-mail: krivoklat@npu.cz.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů nebo toto vypsané výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu. Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání jsou uvedeny na www.npu.cz v části: ochrana osobních údajů. 

 

Rychlý kontakt

Nevíte si rady? Nevadí, ozvěte se nám, rádi vám poradíme.